»Suzana Brborović ima zelo kompleksno in zanimivo tehniko ustvarjanja. Na platno nalaga različne plasti, nato pa jih razplasti po fragmentih, torej odstrani določene dele, tako da pride do izraza igra med različnimi plastmi in deli slike.«
»Slike posledično delujejo zelo nasičeno, kompleksno, so polne detajlov oziroma vizualnih informacij, ki jih mora gledalec predelati. Vsebinsko skuša umetnica na ta način izraziti neko kompleksno razmerje med našim organskim bivanjem in strukturiranostjo različnih sistemov okrog nas. V preteklosti je bil poudarek predvsem na materialnosti bivanja, arhitekturi, infrastrukturi in urbanizmu, v zadnjem času pa stopa v ospredje prostrani svet duha, ki ga umetnica prikazuje skozi pogled v dnevno ali nočno nebo.«
»Imamo opravka s celotno zakladnico geometrije«
»Moja umetniška praksa se navezuje na tradicijo in zapuščino arhitekture kot medija«
»Pogosto zelo zasičena moja platna raziskujejo mnogoterost in pomen določenega arhitekturnega fenomena, ki sam po sebi velikokrat ostane spregledan in na obrobju zanimanja«
»Gledamo v nasičeno praznino.«
»Preklemano vesolje, hkrati pa vzbuja nevzdržen strah in paranojo.«
»Res je. Gledalcev ne želim preveč sugestivno obremenjevati s svojimi distopičnimi koncepti.«
»Natečaj Sodobna kofetarica je na najlepši mogoči način zaokrožil delo največje slovenske slikarke Ivane Kobilce.«
»V prijavljenih delih je viden subtilen odnos do različnih materialov in poglobljeno proučevanje različnih kiparskih tehnik. V svojem delu umetnica nagovarja koncepte, ki zadevajo širša družbena vprašanja, zgodovino, lingvistiko in botaniko«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju